הערת שוליים
ממש לא נהינתי, זה בדרך כלל לא קורה לי, אבל ממש היה לי לא נחמד. הרגיש לי כמו האח הגדול, היה יותר פוקוס על הריב מאשר כל השאר, וסליחה אבל ריבים במשפחה יש לי מספיק
תיאטרון בישראלהבית לאוהבי התיאטרוןזה ייקח רק רגע
זה ייקח רק רגע

ממש לא נהינתי, זה בדרך כלל לא קורה לי, אבל ממש היה לי לא נחמד. הרגיש לי כמו האח הגדול, היה יותר פוקוס על הריב מאשר כל השאר, וסליחה אבל ריבים במשפחה יש לי מספיק
נחמד אבל לא וואו
מומלצת
שעמום שלא ראיתי כמותו. הפעם היחידה בשנים האחרונות שיצאתי באמצע מהצגה. זה פשוט היה גרע שאין לתאר. השחקנים הראשיים לא הגיבו אחד לשנייה בכלל, המחזה היה צפוי ומשעמם.
עיבוד בימתי לסרטו עטור הפרסים של יוסף סידר, שהיה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריית הסרט הזר. על הפרק יריבות ארוכת שנים בין אב ובנו, חוקרי תלמוד באוניברסיטה העברית. כשפרס ישראל מוענק לאחד מהם, העימות בין השניים מגיע לשיא הרסני ומאיים לפרק את המשפחה כולה. חשבתם פעם מה טעות אחת קטנה ביריוקרטית יכולה לעולל? מסתבר שלא מעט. אמש נערכה פרמיירה חגיגית להצגה המעולה "הערת שוליים". ממש שנייה אחרי שההצגה החלה הרבה תהיות צצו לי פתאום... על הילדות שלי.. על החינוך שאני קיבלתי מבית סבתא כי הוריי תמיד עבדו בכדי לדאוג לנו לעתיד טוב יותר... על מה אני רוצה להעביר לילדיי בעתיד .. תהיות עמוקות שכאלה.. בגדול ההצגה מורכבת מ - סיפורי אבות ובנים, יחסים בין ילדים להוריהם בכל שלב בחיים.. כמובן שישנם עוד סיפורי רקע אבל הם לא הסיפור המרכזי. ההצגה עברה עיבוד בימתי (עליו אחראית נגה אשכנזי) של הסרט המפורסם עם תוספות בעלילה על ביתו המוזיקאית של הפרופסור הצעיר מבין השניים.. היו הרבה ביקורות על זה - לי זה לא הפריע בכלל נהפוכו, הרגשתי שזה הכניס קצת אקשן לסיפור. אהבתי מאוד את התוספת של הילד הקטן בכמה סצינות חשובות - מרגש מאוד בעיניי ומקרב את הצופה לסיפור עוד יותר. לטעמי האישי טיפונת הייתי מקצרת את ההצגה כי הרגשתי שהסצינות ארוכות מידי. על הבימוי היפה מנצח משה קפטן. תפאורה מעניינת מאוד של אדם קלר ..אהבתי את ההחלפות המהירות. וידאו ארט משגע! משחק משובח של שחקנים מוכשרים ביותר: יפתח קליין ואריה צ'רנר, בדואט גברי מרתק עם נוכחות עצומה על הבמה! גילת אנקורי אהובת ליבי, בתפקיד שונה לחלוטין ממה שעשתה עד היום והייתה מדהימה! מלי לוי , בתפקיד ראשון בתיאטרון..שאפו!! אותנטית ומוכשרת מאוד! סתיו וקנין , בתפקיד הילדה המתבגרת שבעיני היא הדובדבן שבקצפת של ההצגה.. כל כך מוכשרת ..ואיזה קול משובח יש לה!!! וואו!!! יגאל נאור, אסרטיבי מאוד כהרגלו.. ועוד רבים וטובים שהפגינו יכולות משחק משובחות! עבודה מאוד יפה של התיאטרון הלאומי. ממליצה מאוד לראות. כשעה ו 45 דק' ללא הפסקה. חפשו אותי באינסטגרם - bell_shteinberg_theatreblogger