ארוך מאוד ולא כזה וואו
שחקנים טובים תפאורה יפה סהכ אבל לא עפתי מאוד גינרי
תיאטרון בישראלהבית לאוהבי התיאטרוןזה ייקח רק רגע
זה ייקח רק רגע

שחקנים טובים תפאורה יפה סהכ אבל לא עפתי מאוד גינרי
הצגה מעולה
השחקנים כמובן מצוינים, יש קומדיה לא רעה לרגעים ואפילו ניסיון לאמירה מעבר, אבל באובר אול מדובר בהצגה שמכוונת למכנה משותף רחב, אין בה איזה 'שפיץ' או רובד נוסף, אבל תתאים ללא ספק להרבה קהלים
וואו, נהניתי מכל רגע. ממש ממליצה.
קומדיה מאוד נחמדה