הצגה חביבה
סך הכל הצגה טובה, עשויה טוב מרוב הבחינות.
תיאטרון בישראלהבית לאוהבי התיאטרוןזה ייקח רק רגע
זה ייקח רק רגע

סך הכל הצגה טובה, עשויה טוב מרוב הבחינות.
פספוס. פוטנציאל עצום אבל המחזה לא מספק את הסחורה. דמויות לא עמוקות ועגולות, חסרים לנו חלקים נרחבים בהיסטוריה שלהן
הצגה מעולה, ממש אהבנו. שחקנים מעולים אחד אחד
הצגה טובה ומרגשת
משחק מעולה
הצגה קלילה למרות שעל נושא מורכב של דור שני ושלישי לניצול שואה. מרגש ומעורר מחשבה.
בית ליסין העלה שוב את ההצגה החשובה, שעלתה כבר בשנת 2013, וטוב שכך